Livet vill väl inget illa, men nog kan det gör ont

Somnade i soffan efter jag hade bloggat, tur att mamma kom hem strax efter 5! Dock väckte hon mig kvart i 6.. Då var det bara att försöka piggna till och byta om för att åka till gymmet. Gick inte super bra på gymmet, löpbandet 20 minuter och kände mig helt spyfärdig och yr när jag gick av, tog det bara lugnt med situps och benövningar efter det. Gick sedan hem för mamma var på spinning och orkade inte vänta en halv timme på henne. Så har precis duschat och väntar på att mamma ska komma ut ur duschen så hon kan börja laga laxen, mums! Pusssss♥

V A R   D E T   I N T E   V Å R   N Y S S ?

Kommentarer
Postat av: krisso :)

wtf! int har ni vell sådee liiti snön tij? :o

2012-02-27 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0