Fredag 18.57

Godkväll! Hann ej blogga imorse, skulle vara vid tandläkaren 7.40 och direkt efter drog jag till SPAhuset och jobbade mina timmar! Tog 4 tåget hem och nu sitter jag bara hemma och försöker komma någon annanstans :)
- Har ju fått tandställning nu! på dom under tänderna + att jag har nån jävla grej bakom framtänderna som gör så jag inte kan prata eller äta så var inte till sån stor nytta på jobbet när jag varken kunde svara i telefonen eller knappt ta emot kunder.. Kunderna sa "va" hela tiden till mig, sjukt jobbigt och pinsamt :( Hoppas det blir bättre med dagarna! Pussss♥

/mobil bilder.
Sara var så elak och kom med chokladbollar på jobbet men jag tryckte allt i mig två st ändå!
Små tugger blev det haha, men det gick! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0