En gång i Phuket

Godkväll! Var på bio med Elvira, vi såg filmen "en gång i Phuket". Super bra film, rekommenderar den verkligen starkt! Kortfattat: En svensk film som handlar om en kille som åker ner till Phuket för att skriva en bok, massor händer där nere och det är en lyckligt slut! Den är väldigt rolig också.
- Sitter ialla fall hemma nu under en filt och tvn står på kanal 5 där det visas chriminal minds. Kollar knappt även fast jag älskar det programet, vill helt enkelt inte ha det tyst bara. Ska göra mig iordning snart inför natten, åker till nora imorgon bitti och tillbringar min fredag vid min efterlängtade Linn, inte träffat henne på över ett år... sover kvar oxå, så myssss :) Pussssss♥

trailen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0