Att allt var så lätt förr ~ godnatt skönheter!

Svar på kommentar: Tack så mycket Björn :)

~ Ska nog ta och lägga ifrån mig datan snart, gå in på toan och göra mig klar inför natten! dvs.. borsta tänder, smörja tattueringen, ta bort sminket & lägga på vax på tandställningen.. som varje morgon o kväll till stor del. Men gud vad mina inlägg blir tråkiga hela tiden! Fattar inte varför jag bloggar när jag ändå inte har nått att skriva om?!
- funderar starkt på att skriva ut hela sanningen, bara lätta allt ont från hjärtat så man blir och må som en helt ny underbar människa. Orkar inte med alla lögner & rykten, att man till och med kan ljuga till sig själv så extremt mycket att man tror på sina egna lögner. Det kallar jag patetiskt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stöttar dig oavsätt <3

2012-02-14 @ 14:05:24
URL: http://alexyndra.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0