Älska mig för den jag är, inte för den du vill att jag ska vara.

Godkväll! Måste skriva på lite snabbt här, känner att jag måste ta och lägga mig för ska upp halv 6 imorgon.. Har gått upp rätt så sent varje dag i 3 veckor och nu kommer denna tid... Aja, det är ialla fall för att jag ska med till Romme med skolan, det är frilufsdag så det var min sista dag på SPAhuset idag, skit tråkigt! Dom bjöd på tårta hihi :) Men kommer ju som sagt tillbaka dit och ska jobba snart igen! Nog med det.. Slutade kl 6 idag, missade första bussen så fick ta den andra som dock var försenad i 10 minuter så det blev jävligt stressigt när jag kom hem! Jag och mamma skulle på en gruppträning "mage & rygg" kl 7. Usch fy vad jobbigt det var! är så sjukt svag i ryggen.. När det var klart så drog jag och Elvira iväg för att äta, blev såklart pizza :) Blev oxå en sväng med bilen, sjukt skönt! Men ska ta och sova nu, kommer ej hinna blogga imorgon bitti så vi ses när jag kommer hem. Pusssss&godnatt♥


söta Sara och Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0