Onsdag (som jag trodde var torsdag)

Hallå där! Är helt slut i kroppen efter att ha vart på gymmet varje dag denna vecka med Linn, idag glömde vi stretcha så kommer knappast må bra imorgon, det blir inte heller bättre av att jag har boxningspass imorgon 9.15........ Vi har både kört kondition och styrka alla tre dagar, känns asbra men man märker ju att jag inte vart där på ett tag.. :)
- Var ledig idag, är ledig på fredag också och denna vecka är toppen förutom att det är snökaos i Örebro och kan tänka mig att det är mycket mer snö hemma! Ska bli kul att sätta sig i bilen och åka hem på fredag, nej justja.. ska ju ända till Gränges, där det är ännu mer snö. Rolig bilresa, ser fram emot den :D. pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0