Everything would be so much easier if we just could google what people think about us.

 
Godmorgon! Känns lite tråkigt att detta är sista söndagen någonsin på ett sommarlov för mig. På tisdag börjar man sista året då. Känns både tråkigt men ändå en liten spännande känsla. Aja, just nu ligger man i soffan bakfull och hoppas att dom här två sista dagarna på mitt sommarlov blir lika bra som dom första dagarna på sommarlovet. Säger ingenting än! 
- Igår och i fredags var det utgång i Örebro, akuten blev det också på fredagsnatten när elvira trodde hennes öga ville ha en cigg. Men annars har det vart lyckat men ångrar mig ju inte liiiiiite att jag åt på donken inatt.. fyfan hahahah. Aja, ska få i mig nå frukost och sedan åka iväg och tanka bilen! Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0