Torsdag 16.50 thailänsktid

För det första så vill jag säga er alla som kollat nyheterna att vi mår bra här i Thailand. Om tsunamin hade kommit igen så hade den inte vart i närheten av oss iaf. Så alla kan vara lugna ink. jag :)

- Har det jätte bra här nere. Som sagt så var vi i Bangkok i 2 dagar (mån-tis) Shoppade litegrann på olika köpcenter. Man blir väääldigt utsliten av att vara där bland ALLA människor, trafiken och avgaser. Sliter en del på kroppen, en natt var helt perfekt! Så vi är nöjda och belåtna med Bangkok. Men nu när man kommit hem så har vi bara solat på dagarna och vart ute på restaurang och en bar på kvällarna. Haft det mysigt förutom att en jävla geckoödla ramlade ner på mig igår på baren när jag och Elvira satt och hade det roligt. Skrek som en galning och alla där inne skrattade åt mig.. vi flyttade in istället och drack upp våra drinkar där. Gick lika bra det, haha.

- Har bränt mig igen.. har blåsor på hela vänster smalben, är röd på baksida lår, ansiktet osv.. tur att man flagnar nu istället för när man kommer hem. Men nu ska jag gå ut i skuggan. Ni får ha det så bra! Pusssssssssssssss♥



Sitter på pappas dator, så har inga nya bilder. Hoppas att en gammal duger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0