Har det bra här i Thailand!

Hejsvejs! Kom till Thailand i Fredags morse(thailänsk tid) och vi har bara slappat och solat hela dagarna. Dock har både jag och Elvira bränt upp oss, det gjorde vi redan första dagen. Men vi får skylla oss själva! Imorgon åker vi till Bangkok i en natt, shoppar osv.
- Igår var alla vi ute och åt, sedan gick vi till baren för att ta en drink, alla gick sedan hem men jag och Elvira stannade kvar för att dricka lite till. Allt slutade med att vi nattbadade med kläderna på och sedan gick hem blöta och nöjda! :) Hoppas ni har det bra hemma i snön och kylan för vi har det så bra så här i 32°c i skuggan, hihi! Pusssss♥
p.s alla bilder kommer upp när jag är hemma igen, har inte min data med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0