Helgen!

Nu är det söndag igen och då har jag tillgång till en data! hihi.. Så nu sitter man helt slut i lägenheten med mamma och har nyss kollat på idol! :D Fan vad bra vissa var men fan vad jag hatar att alexander är med i juryn.. :( Aja, om ni vill att jag pratar lite om helgen så kan jag ju göra de!

~ Fredagen: Åkte tåget hem, åt god mat med mamma och papap på kvllen. Åkte till mitt hjärta vid sju och vi satte oss och kollade på sverige som spelade mot ungern(tror jag) hahah! men fan vad sura vi var när sverige förlorade i sista sekunden :( Aja, efter de slappade vi bara♥

~ Lördagen:
23 månader för mig o hjärtat :* ♥ jag, mamma, pappa, jenny, peter, mormor och morfar hjälpte farfar att flytta hela dagen , så klockan sex fick jag smita till hjärtat så fixade vi oss till troll och drog på festen strax innan 9! Skit kul vare men det gick inte så bra för mig i slutet och de fick jag reda på idag varför :( aja, man får skylla sig själv! Men tur att jag spydde må jag säga, men tror fan hela magen kom upp..

~ Idag:
Jag och hjärtat vaknade upp vid mig av att mamma väckte oss kvart i 2. Vi åt mat och sen drog vi till bergslagsvallen och spelade brännboll med ett helt gäng :D Kul vare! men nu är jag o mamma i lägenheten som sagt.



Bilder tagna av Evelina Nilsson från fb!

som sagt man skulle vara troll hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0