saknarsaknarsaknar&saknar.. men har tappat hoppet för de ..

Godmorgon alla glada, idag har jag inte vaknat upp på rätt sida må jag säga .. känns lite sådär .. tråkigt! Aja, är typ helt klar men magen har inte fått mat än .. Dagens schema börjar med svenska 08.10 , klassråd , spa och tillsist engelskan som slutar 15.45 så måååste hinna med 15.47 tåget hem! Ha en bra fredag

Svarar nog på frågestunden idag så fråga på dom sista timmarna nu :D
KLICKA HÄR



min nya vita poncho, vita tröjor under, svarta jeans , lite smycken osv..



Kommentarer
Postat av: Linntehgreat

Jag ÄÄÄÄLSSKAAAR att de ser ut som ett par boots/kängor. Klacken är bra eftersom det inte låter när man går i dem så mycket! :)



Sen finns det i svart/vit/brun tror jag! :O Så finns ju att välja mellan! (A) <3

2011-09-02 @ 13:04:31
URL: http://linnahlberg.blogg.se/nevereverland
Postat av: Linnthegreat

Ja så ska kolla om dom finns i Sthlm och om dom är snygga i verkligheten. SKOR ÄR MIN KÄRLEK! (L)

2011-09-02 @ 16:09:33
URL: http://linnahlberg.blogg.se/nevereverland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0