Livet går framåt som de ska & jag är glad

Vad var de jag sa? :D hahah.. André och Olle gick vidare och det var helt rätt tycker ja! Så nu blir de kolla lite på nyheter eftersom mamma också sitter i soffan.. Snart kommer säkert mina ögon slockna så gissar på att det blir att göra sig i ordning och ringa mitt hjärta om ett litet tag.

~ Imorgon börjar jag antingen 9.10 eller 9.25.. Beror på vilket schema som är rätt, blir så himla förvirrad när det står olika överallt! Aja, kommer säkert ta 9.25 för det står de på de "riktiga" schemat! Slutar iaf kl 11.10 (eller 10.55) HAHA! En lektion och sedan lunch. Ses imorgon, godnatt♥

Från då --> nu
Vi har verkligen vart med om så himla mycket, vi har gått igenom eld&vatten tillsammans
På måndag är det 2 år för oss och jag älskar dig så himla mycket Freddie
Om vi har klarat allt detta och kan ha det såhär bra nu igen så klarar vi allt
Du är mitt hjärta, min andra halva och min största kärlek♥
Freddie Gunnarsson you are my boy, only mine!
Puss♥


Kommentarer
Postat av: SabinaKöster

Ni är så fina tsm ! o jag är så glad att ni kämpar tsm o får det bra . :)

2011-09-29 @ 09:58:32
URL: http://sabinakoester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0