15.34 - hemma mys med en bättre rygg

Slutade skolan som sagt vid 11.05 men gick till matsalen med Elvira, Hanna och Sara , åt lite mat o små pratade. Tog bussen hem, satte mig med Elin, Mimmi och Therese på bussen och det kom ett stort lass med barn på bussen, fick en käftsmäll av läraren .. inte med flit men hon sa inte ens förlåt .. jävla kärring. haha, gjorde fan ont, trodde jag skulle börja blöda näsblod ..

' aja, har nyss vart på ryggcenter och det blev en undersökning och massa prat! Så ska göra massa övningar på kvällarna och så ska jag inte gå på yogan idag tydligen, så blir sitta och kolla på idol! Orkar inte förklara här vad de var för fel på min rygg, men jag måste iaf börja tänka på hur jag går, står och tränar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0