What are words if you really don't mean them when you say them

Godkväll! Heja sverige!!!! elr?.. Bryr mig inte så mycket om fotbollen längre även fast jag har spelat de sen jag var 5 / 6 år till jag gick i 7an (13 / 14 år). Linda kom hit i alla fall och var här i några timmar, de var mysigt! Kollade även på desperata hemmafruar men fick bläddra till fotbollen i reklamerna, mamma och linda ville se de.. hehe! Men måste i alla fall säga att sverige gjorde bra ifrån sig! :) Nog om de.. Klockan är halv 11 och funderar på att lägga mig snart i min nybäddade säng (mamma tvättade mina sängkläder idag), känns så fräscht med nytvättade lakan (konstigt hahahhaha!) Men puss och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0