Söndag efter en bra marknads helg

Helgen har vart toppen!
I Fredags så åkte jag o överraska freddie eftersom han fyllde 18. Han blev super glad hihi. Senare åkte jag Freddie Robert Anna Ted och Alex hem till mig, vi fixade oss och drog ut på förfest först. När vi kom ner till Marken efter, så de första som hände var att polisen kommer fram till mig, tar tag i min väska och sedan häller ut mina och freddies dricka efter massa prat med dom .. Då blev inte kvällen så rolig sen! hahaha.. jävla oflyt!

I Lördags
så åkte alla vi ner på marknaden på dagen och kollade runt i alla stånd. Åkte hem till mig, gjorde oss iordning och sedan drog till Kopparberg för att börja festa. Skit kul faktiskt men blev för full hahaha.. hade gjort lite roliga saker hemma när jag kom hem tydligen som mamma berättade idag. Haha.

Idag
så gick vi oxå på marken och kollade i stånd, blev lite inhandlat. Plus att jag gick med bääästa Eve♥ äntligen köpte jag fårskinstofflor♥ Men nu sitter jag mamma och Freddie hemma i örebro o kollar på film.

Pusss♥

lite bilder från helgen
Dom två bilderna längst till vänster är när pappa skjutsade Freddie i ferrarin i fredags :)
Mitten bilden är freddie och robert som ville ta kort med indianerna som spelar så jävla skön musik på marken
Bilden högst upp till höger är robert som hade beställt en "black and White" Och trodde de var en pizza så han hamna nästan i chock när han fick matlådan med kött xD
Bilden längst ner är från fredags förfesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0