Söndag 19.58 , då var helgen slut..

Har inte bloggat på 2 dagar! Men de brukar inte bli så mycket datasittande för min del om de är helg. Måste påpeka att det har vart en underbar helg! ♥ Kom hem kl 5 på fredagen, åkte och hämtade hjärtat mitt då, åt god mat med mina föräldrar och sedan mys framför idol. Blev att åka hem til Jimmy och Anna senare på kvällen o va med lite folk, likaså på lördagskvällen. Satt där till 1 ungefär båda kvällarna. Skönt :) Sov hos hjärtat båda dagarna oxå♥

~ idag kollade jag o Freddie klart på filmen Taken, så bra film! Kl 5 åkte Freddie tillbaka till hällefors, en halv timme därefter körde jag till örebro med mamsen bredvid. Sitter framför TV:n just nu med mamma, vi väntar på att pappa ska komma hit snart, han har vart på fotbollsmatchen (ÖSK-MALMÖ). Gustavsson 3 trappor snart, hörs senare. Pussssss♥

Hahahahha
första bilden: Jocke, Robin, Freddie(hans syns knappt för robin busar med honom hihi.) , D-son.
Andra bilden: hahah, Jocke som försökte få på sig min tröja ^^
Sista bilden: Jocke, Robin, Freddie, D-son
haha :)

Kommentarer
Postat av: felicia♥

sv: ja eller hur! :D

2011-10-23 @ 21:50:21
URL: http://feeeliciia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0