onsdag kväll ~ 20.41

Svar på din kommentar Mari: Taack sötnos :* Den är ifrån Vero Moda ♥

~ har inte bloggat sen i förmiddags men har haft lite fullt upp faktiskt. Skolfoto idag som sagt, de var väl lite skojsigt med två peruker inblandade mitt i bilden, haha. Tog enskilt kort också, vad gör man inte för mor och far föräldrarna sina. Efter skolan cyklade jag hem till sötnosen elvira med hennes klocka, men satt där några timmar o småpratade lite, känns så bra att få ur sig saker till någon man litar på♥ hihi. Aja, dirrekt efter jag kom hem så drog ja o mamma på zumba och skakade av oss lite fett&ilska om man får uttrycka sig så. Hahha! Nu sitter jag nyduschad och mätt i magen, kollar på CSI med mamsen och väntar på greys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0