Jag är starkare inombords mer än vad du tror.

Ojdå.. nu har inte jag bloggat på hela 16 timmar .. dålig tjej här! Men idag var de som sagt utedag med alla vi i spa. Vi tre klasser tävlade mot varann med klättervägg, hinderbanor, pilkastning (från munen i ett rör), kluringar, staffet med kajak och "funny balls". haha, kul vare väl men kallt som satan! Åkte sedan hem med kvart i fyra tåget, har bara haft mys med familjen när ja kom hem.. Försöker dock få tag i Freddie som inte svarar, de gör mig så orolig men de ordnar sig! Vi hörs, pusss!♥



lite bilder från idag!
haha, dom 3 sista bilderna är på mig, Elvira fick en bild på mitt magplask ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar varför inte min närbil är med.... tycker du att jag är för ful för din blogg /ledsen

2011-10-17 @ 00:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0