Toppen!

hejsan igen! Ringde på min mobil för ett tag sedan. Då var det min handledare från Spa Huset, Hon ringde och frågade om jag ville komma till praktiken kl 11 istället för 14 som jag egentligen skulle. Hon frågade om jag vill förlänga mina ögonfransar med den nya tanktiken enkelstrån eller vad de heter. Så ska dit imorgon kl 11 och förlänga mina ögonfransar (gratis) hihi! Toppen, säger det igen - jag älskar min praktikplats ♥

~ Har vart på zumba med mamma, de började med att mamma kom dit med två vänster skor (HAHA) så hon fick åka hem o byta, men hon kom i alla fall i tid. Var på zumba i en timme, åkte hem duschade & träffade Elvira. Så har vart hemma i en timme nu, kollade på grey´s ♥. Kollar lite på nyheterna nu, ska nog sova sedan! Pusssss♥

vet inte om detta är med "enkelstrån" menmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0