I need you like water, like breath, like rain.

Godkväll på er, klockan har precis slagit över 1 och jag är knappt trött ännu och har 0 att göra. Plus att jag är skit orolig så jag har ont i magen.. Aja, skit samma.. :) Var aldrig med elvira, den lilla gumman får krya på sig♥ Så var ute med mamma, pappa & 6 st andra och åt på min favorit restaurang Efesos, tog såklart en plankstek med oxfilé & en efterrätt :* hihi.. Kom dit vid 7 och vi satt där till 9-halv 10. Alla gick till lägenheten därefter, småprata & drack lite, så mysigt så :) Men måste nog sova snart oavsett.. Så godnatt på er om jag inte bloggar nå mer inatt ^.^ Pussssss♥

@google
Men det är från maten jag åt på Efesos, awsome jag är som hittar exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0