Söndag morgon.

Godmorgon alla glada, nu sitter jag uppe och väntar på att Älsklingen ska komma upp och göra mig sällskap :)
Helgen har vart toppen faktiskt :) Igår så gick jag och älsklingen upp vid halv 12 för att kolla på reprisen av talang som vi hade missat :) Sen var vi i min lägenhet och chilla lite, hehe. Såklart så gjorde älsklingen en supergod maträtt åt mig :D Fyfan vad han är duktig på att laga mat :D ♥ Sen gick vi ut på stan en sväng, tog en glass och gick hem :* Hihihihihi. Vid 7 tiden så kom Elvira och Jennifer och hämtade mig så åkte vi iväg till Brickebacken på tjejkväll! :) var inte borta så länge, kom väl hem mellan 10 halv 11 :)
Och så somnade jag i soffan inatt :( Vaknade halv 6 på morgonen och såg att Freddie låg i sängen men inte jag, så gick dit ist, h3h3
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0