Söndag, 1MAJ , NY MÅNAD NYA MÖJLIGHETER!

Nu sitter jag i min lägenhet och kollar på "I used to be fat" på MTV, fanns inte så mkt på tv.. Aja, har nyss pratat med freddie och de kändes så bra !
Jag mamma & pappa åkte in till Örebro vid halv 1, 1 tiden. Vi åkte in till plantmarknaden i Linde sen vidare till Örebro, gick på Marieberg, jag köpte en pressent till pappa som fyller på onsdag och så fick jag en sak på köpet som jag tog till mig själv :) Hihi. Sen provade jag ett par skor som jag ska önska mig när jag fyller år :) SOM ÄR SNART :DDDDD Vid 5 tiden åkte vi hem till Linda som har flyttat in i en ny lägenhet och den var så fin! :)

Får se vad som händer ikväll, kl är snart 8 ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0