SOFIA dagen!

Nu är det min namsdag igen!
Hegen har vart toppen! PÅ lördagen så var vi i Linde på den där crusingen elr hur de stavas, var där skit länge, åkte runt i två olika bilar och hade skoj :) När vi kom hem vid halv 12 på natten så åkte vi vidare på fest till Alex, drack och hade de sköj! :) Grattis till ALEX som fyllde i Fredags och hade festen igår ! :) ♥ NU idag så gick man upp vid 10 tiden, Jag fick bestämma mat till dagen så det blev en stor sallad och så var syrran peter mormor morfar farfar svärfar svärmor Älsklingen mamma och pappa var hemma vid oss och firade mig eftersom jag FYLLER ÅR IMORGON :)) Jag fick jävligt mkt och det var en toppen dag! :D ♥


Älskar dig Freddie Gunnarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0