Nattinlägg 1.44


Skolan var de matte sen SPA prov(hela baksidan i oljemassage, rygg, säte och baksida ben) , jag och Sara gick hem till mig efter skolan och Freddie var hemma vid mig, Han skulle ta 15.47 tåget till Linde men kl 15.46 så insåg vi att han fortfrande var kvar i längenheten och kommer missa tåget :( Så han tog en buss ist som gick 16.00. Och Julia ringde precis efter 4 och sa att vi kunde komma hem till henne men då insåg jag att min nyckel var borta så jag ringde Freddie och då hade han den i fickan (han satt på bussen) Så han hade kommit strax utanför Örebro så han fick kliva av på närmaste busshållplats och ta bussen tillbaka igen så jag kunde hämta nyckeln på resecentrum och han fick ta tåget dirrekt vid 17.00 till Linde.
Så jag gick tillbaka till lägenheten där Sara satt och så gick vi till Julia! :D 18års fest för henne!!!!!!!!!! Hon fyller nu (Lördag) så nu är hon ute på krogen och hoppas verkligen hon får så kul hon bara kan få !! :DDDD <3<3<3 Riktigt kul kväll, fira den lilla gumman som inte är liten längre ;) ♥ Sen blev vi "utslängda" innan 12 för hon skulle ju ut på krogen för första gången så Jag Sara Hanna Ella och Elvira satt utanför våran skolan, Sara åkte hem, Sen gick vi andra hem till mig en stund sen gick vi ut igen , men nu sitter jag hemma, Var så kallt!

Ringde älsklingen när jag var hemma så han var tydligen på väg till Örebro så får väl se när han kommer hit som han skulle göra :)


GRATTIS PÅ 18årsdagen SÖTAN!

bilden ifrån i höstas , första festen tillsammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0