Nationella prov imorgon.. MATTE

Klockan är snart halv 11 och jag funderar på att gå och lägga mig :) Sitter upp i sängen och ska nog tammefan orka lägga mig :D hahha...
Idag i skolan hände inge viktigt... ELLER JOOOOOOOOOO!!!! JAG FICK GHELA ENGELSKA NATIONELLA OCH NU HAR JAG G I SLUTBETYG!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD *GLAD CHEY* ,

Idag var det oxå egentligen plusjoggen för ettorna men jag kan inte vara med för hostan :( Så jag och Sötnosen EmMa tog bussen 12.40 till Linde och så var vi hemma vid henne , den lilla snutten :** ♥ Sen när vi skulle till stationen igen, jag skulle med 18.18 tåget hem men SÅKLART var det försenat till 18.35 ... :((

Och så kom det en störd tant som frågade massa saker.. Sen frågade hon hur gammal Emma var och hon trodde inte på Emma när hon sa att hon var 17... Tanten trodde att VI var 13-14 år.... -.-" Sen frågade hon oss om vi var 11 år ;s Asso den tanten var utveckligstörd, Inget skämt.. Och såklart skulle som med samma tåg men dom blev AVSLÄGNA I STORÅ hahahhahaahahha, tror dom ej betalat, Dom som jobbade på tåget var as förbannade och slängde bara av dom fast dom inte skulle av där :) hah :)


Emma var så söt som liten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0