klag inlägg!

Asso fyfan.. Hatar allt känns de som o; När man äntligen skriver upp över hälften av mina kontakter från mobilen, på datan för att man ska byta till en gammal mobil för mamma ska lämna in min andra.. SÅÅÅ funkar inte den rosa telefonen.. Då hade jag tydligen haft sönder den när jag använde den förra gången, men de kommer jag inte ihåg.. Asso fick skrivkramp o bajs.. Alla telefoner är bajs.. ååh.. sur chey!

Och så hatar jag mina ballerina skor jag har haft VÄLDIGT mååånga år (var t.o.m. syrrans från början) Asso dom är skiiiit sköna men jag få väääärldens fotsvett i dom och det stinker av skorna även om man tvättar dom, även om man inte använder dom på ett år.. DOM STINKER och det blir desamma av mina fötter när jag gått i dom ett bra jävla tag, speciellt när det är varmt ute.. Så när jag lägger mig i sängen i mitt rum som står längt bort ifrån dörren. Så ställer mamma sig i dörröppningen och känner den jävla lukten av mina fötter så hon tvingar mig att gå och duscha av fötterna :(
++++ att man gör bara fel oavsett vad man gör.. HATAR MISSUPPFATTNINGAR!!! Är så sämst på att förklara :(

Min fina mobil som saknar en viss nedre del och skärmen är sprucken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0