Hemma nu efter en toppen dag!

Freddie lurade mig lite idag :* hans sa att dom hade byggt en MAX i Hällefors och han satt där o åt, men han var i Örebro och handlade presenter till mig, fyller ju på måndag :) Men sen kom han till min skola och sa hej :* Sen när jag hade slutat skolan vid typ 2 så gick jag till stationen och Freddie stod där med Alex och Älsklingen min frågade om jag skulle med på bussen till Marieberg/IKEA och äta på MAX... Bajsställe.. Men hehe, Aja jag förljde med för att umgås med dom, det var kul men riktigt varmt! Fysatan! Men sen kom vi till Stationen igen vid 20 över 4 och jag tog tåget hem vid 5, så nu sitter jag hemma och ska ner o äta :)

Tack för en toppen dag älskling, du är så jävla underbar, går inte att beskriva med ord!

Jag älskar dig såååååååå ♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0