Toppen helg ♥

Helgen var toppen :)
Fredagen: åkte hem till sundet, var med familjen, åkte till ställdalen och var med massvis med folk :) Kom hem halv ett på natten och då ringde Freddie och då hade han kommit hem till ställdalen så då fick mamma skjutsa mig hem till han så sov där ♥
Lördagen: Freddies föräldrar väckte oss vid 9-10 tiden och vi gick upp och gjorde oss i ordning och följde med till Nora, men vi stannade först i Linde så freddie köpte en ny ishockey klubba :) I nora var vi vid hans mormor :) Sen åkte vi o handlade så freddie köpte 1 stooor tavla och 2 mindre :) Skit fina :) Sen var vi med massa folk på kvällen :) Sen sov vi hemma vid mig (:
Söndagen: Vi hade klockan på 10 men vi gick upp 11 och kl halv 2 åkte jag, freddie, jocke, jimmy, anna, erika, kimmy, Johan och Viktoria till Ludvika och bowla och åt på donken :)) (har bilder men har glömt sladden så kan inte ladda in på datan... -.-") Sen när vi åkte hem så åkte vi runt lite sen hem till Jocke. Vid halv 7 tiden åkte jag och Freddie ner till kopparberg och åkte på isen :) Han hade skridskor och jag skor, vi hade en varsin klubba och passade varann, skit skojsigt :)))) Sen fick jag testa hans skridskor fast dom är förstora ;D men åkte nog i 10 min på dom, gick åt helvetet :D Hahahhah :DD Sen åkte jag med 9 tåget till Örebro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0