Tidsfördriv ~ en grej som jag tog av Balle (:

jag har insett att min senaste kyss.. var med en jag alltid kommer älska
jag saknar.. Massor av vänner !
jag pratar.. för mycket om onödiga saker
jag skrattar.. när de händer något roligt
jag tycker om.. sommar och sol
jag avskyr när folk.. är falska och försöker förstöra..
mina närmaste vänner är.. absolut dom bästa !
min första vän hette.. Alexandra
min första kärlek hette.. Kommer inte ihåg.
kärlek är.. underbart men kan vara smärtsamt
min favoritfilm är.. många, men älskar barn filmer som är roliga som man inte fattade när man var liten :)
när jag borstar tänderna.. har jag tråkigt
när jag lagar mat.. blir det oftast snabbt om jag är själv.
jag är rädd för.. att bli helt övergiven och massvis med obehagliga djur..
jag önskar.. att jag lyckas med dom sakerna jag vill just nu.
den värsta känslan är.. när man är helt ensam och man har svikit folk man bryr sig om
den bästa känslan är.. när de är som bäst
jag vill.. ha Helg. Sommar och sol
jag är.. en tjej
jag är sämst på.. att vara bra
jag kommer alltid att vara.. kär i F.G
det finaste som finns.. är kärleken.
i sommar.. ska jag försöka jobba, åka till Finland och bara ha ett riktigt bra sommarlov!
sist jag grät var.. nån gång på lovet ?
jag kan.. spela tvärflöjt.
min kamera är.. en canon EOS 1000D
när jag vaknar på morgonen.. vill jag se min älskling ligga bredvid mig
innan jag somnar.. vill jag pussa F.G en godnatt puss
just nu håller jag på att.. kolla på TV och göra denna skit.
jag har aldrig.. vart lång.
idag har jag.. Praktiserat.
på gymnasiet.. är allt bra!
jag vill verkligen.. att mina drömmar går i uppfyllelse och att jag får ett lyckligt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0