Helgen :) ♥

Helgen var toppen! ♥

Fredagen: Jag åkte hem med 15.47 tåget och fick skjuts dirrekt hem till älsklingen, vi kollade på tv en stund sen la vi oss o slappade :)) Senare på kvällen så satte vi oss vid en varsin dator o spelade lite :) En skön mys/slapp fredag med älsklingen :) ♥

Lördagen: pappa kom o hämtade mig o Freddie kl 11 så åkte vi till Guldsmedshyttan o kollade på Ishockey :) De är 95:orna som spelar i semifinal ( i hela sverige) , dom vann med 6-3 mot djurgården! :)) Sen åkte vi hem till mig o åt gott gott :) Bakade muffins senare som oxå var goda :D Hehe. kl 6 eller 7 eller något sånt så åkte ja o freddie till kopparberg o åkte skridskor :) Jag hade hans gamla som är storlek 39 så fick ha ett par riktigt tjocka extra strumpor o ha skridskorna riktigt hård knytna ^^ Senare på kvällen blev de att åka till Jocke o så kom Kim senare :)) Var där till 2 tiden på natten sen hem till mig o sova :) ♥

Söndagen: Jag o Freddie gick upp vid 10-11 tiden, gjorde oss iordning o åt mat, sen åkte vi och mamma till örebro, först till Marieberg o handlade :) Jag köpte en vår jacka och en sjal till, Freddie köpte en hatt till mig oxå :) Och så köpte han en väckarklocka till sig själv som inte funkade -.-" plus ett par skit snygga jeans :)) Sen när de stängde så åkte vi hem till mig, badade o hade de bra :) Vid 10 tiden åkte vi till hans syster o hämtade hans mössa och såklart missade vi bussen när vi skulle hem så fick ta den som kom efter en halv timme så vi var vid hans syster under tiden o åt GODA muffins :))
När vi kom hem till mig igen la vi oss :)) ♥

Nån bild :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0