Freddie Gunnarsson, you are wonderful ! ♥

Går inte att beskriva med ord min kärlek till dig. Du får mig glad genom att bara le mot mig, mår bra när jag är i din närhet! Vi har snart vart tsm i 1½ år men känns som de har vart du förevigt ♥ skulle aldrig kunna tänka mitt liv utan dig, du är de bästa som hänt mig, du är de bästa jag någonsin fått. Dina otroligt vakra ord och meningar du säger till mig, de går inte att beskriva! Dina kyssar mot min kropp, när du håller om mig, när du retar mig, när vi åker bort t.ex stockholm & Thailand, när vi skrattar, när vi tar de lugnt, när vi "busar", när duschar, när vi är med andra & när vi bara sitter och har de bra.. JAA, ALLT BETYDER ALLT FÖR MIG, ALLT ÄR ÄKTA! Varje sekund med dig, de är inget jag ångrar älskling ♥ Visst, vi kan tjaffsa oså men de ingår juh i ett förhållande, men de är inte alls lika mkt nu som förut, de är skit bra mellan oss och är så lycklig! ♥ Du är bäst älskling, JAG ÄLSKAR DEJ ♥♥♥♥♥

Gammal bild ( första bilden :* )


Lite nyare bild

Thailand ♥

Thailand ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0