Kanske ska skriva lite om "lovet"

ONSDAG när man kom hem från skolan så åkte man hem och jag var lite med mina föräldrar och fixade med kött efter som vi köpt en 1/4 ko i år. Vi brukar köpa en 1/2 men eftersom det nästan bara är mamma och pappa som bor kvar hemma så behövdes de inte iår :) Sen kom älsklingen och ted hem till mig och så var vi här en stund, sen åt grillat och därefter åkte vi till """"""""stora""""""" ställdalen :))

TORSDAG både mamma och Ola fyllde år, så det började med att jag gav ett paket till Ola, sen klippte älsklingen gräset och ja sola sen åkte vi hem till mig sen och firade mamma med fika och lite folk :)) Älsklingen klippte gräset hemma vid oss sen, h3h3 , åt grillat efter de sen tror ja att vi drog till ställdalen igen, vi var nog med ställdalarna :)

FREDAG då var de 20 månader för mig o älski ♥ och två år sen vi var själva för första gången och då vi började bli på G :) Tror Freddie o Ted högg ved hela dagen & ja sola , och tror det var den dagen dom tog sig ett dopp i sjön och i poolen vår! Senare åt vi och umgicks vi med Erika o Kimmy :)

LÖRDAG
Freddie o Ted högg ved som vanligt h3h3, senare på kvällen var vi med Erika och Kimmy till och börja med på kvällen, sen blev vi mer och mindre, men det var riktigt kul att åka bil med Kimmy Erika älsklingen och ted :D haha.

SÖNDAG Igår blev det städning i Freddies rum för min del, BEHÖVDES så gryymt! freddie och ted högg ved, ovanligt? h3h3h3h3h3hh3 . Sen tog jag och älsklingen på oss löparskorna och sprang ut i skogen och tog en vända :D Riktigt sköööönt. Senare på kvällen gick vi ner till sågdammen, tog upp en brasa och senare kom Kim och Corina :)

IDAG sooooolat, mamma och pappa kom hem till freddie och fikade, sen åkte vi hem till mig och klippte gräset medans ted högg ved. 3h3h3h. Freddie och Ted högg tillslut slut på all ved så dom hann precis!! :D Sen åkte vi till Hällefors , släppte av killarna och jag o Ola åkte hemåt :)



Kommentarer
Postat av: corre

det var väl jimmy som var med? :o

inte kim! ;) <3

2011-06-11 @ 00:13:43
URL: http://emotjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0