JAHA, NU KOM SVARET PÅ HUVUDVÄRKEN!

Jaha.. Ligger i sängen och det blir en natt utan min älskling, har knappt hänt under sommaren, men nu har han åkt till Hällefors för att jobba. Kul för han att tjäna in lite pengar iaf ♥
Idag när vi vakna gick vi upp, gick ut med hunden sen åkte ja ner till mammas jobb och hjälpte henne lite med papper :) Vid halv 4 åkte vi till Örebro för att kolla min syn eftersom ja haft så ont i huvudet.. Så fick glasögon... fast behöver inte ha dom hela tiden, mest när ja läser, sitter vid dator/tv. SÅÅÅÅ inom 2 veckor ska ja hämta ut mina 2 par glasögon mamma köpte till mig. Glasögon är fan inte billiga även fast man inte har stora fel o; Aja. När vi var klara med det som gick en timme så shoppade ja o mammiii :)) Köpte:
  • 2 par klackskoooooor
  • 2 par bikinis
  • 2 saker till älskiii
  • en grej till skorna
  • och så handlade ja o mammsen massa saker som är småplock o present till mormor.




GLASÖGONORM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0