Söndag 16.10

Mamma kom in och väckte mig idag vi kvart i 3, jävlar vad trött jag har vart.. Får se om älsklingen svarar på sms snart så jag vet att han oxå är vaken så han kan komma hit och klippa lite gräs och träffa mig ♥
Kvällen igår vill jag egentligen inte prata om, jag får helt enkelt skylla mig själv, alla andra gjorde rätt och jag fel i slutet! Det var kul till en början med jag var ändå på deppigt humör nästan hela dagen och det tror jag att alla förstår.. Men som sagt, i slutet.. Jag ville egentligen inte visa det där, men jag kan verkligen inte kontrolera min sorg.. det var andra gången nu fast inte lika illa som första.. men det var egentligen inte jag.. det hoppas jag att alla vet. Och jag tvingade inte han att stanna kvar vid mig.. hoppas ni inte tror det, han valde det själv för att han inte ville lämna mig ensam i västerås 3 på natten. Fast att jag vet att jag inte förtjänade de så gjorde han de iaf. Så mamma ringde taxi, så kom hem 5 typ! Säger bara en sak sen.. tror fan jag aldrig mer åker på sånt där om jag har den känslan (en känsla som ingen vet om) att de kommer bli så igen.. ingen kommer någonsin förstå en grej..


Lär dig livets svåra gåta
Älska, glömma & förlåta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0