Karlstad nu ! :)

Efter massa krångel och skit för att komma med buss jäveln så är man äntligen vid syrran och peter, så nu har vi ätit och fikat och just för tillfället sitter vi och slappar :)
Vad jag menar med bussen är att när jag väl kommer till resecentrum så hittar man inte bussjäveln och när man väl hittar den så frågar han efter min biljett som jag inte hade för tänkte betala med kort... Men det gick tydligen inte.. Så jag fick ringa ett jävla nummer och säga kontonummret och alla jävla siffror som man skulle så man får biljetten till mobilen... Men när man sagt allt så dom kan ta pengar från kortet så tar dom tydligen inte maestro kortet utan bara visakort.. Så jag fick satta mig i bussen för den skulle åka.. Fick ringa mamma så hon ringde dom jävlarna och fick betala med hennes visa.. Och såklart var det fulltbussen men trodde det fanns en två plats ledig långt bak i bussen.. så satte mig där men sååååklart satt de ju en neger där som hade gömt sig under en jävla gardin (han måste vart över 25-30år..) Aja skit samma.. jag kom med och allt löste sig, så nu är jag äntligen framme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0