Tv Data & fryser..

Idag var man i skolan och började som sagt kl 8. Hade estet och då gjorde vi tvålar och sen Handel och då blev de räkna massa.. Lunch efter de och de var lassange och de gick att äta faktiskt. Vid lunch åkte Ahline hem och de var synd :( Men jag förstår henne varför hon gjode de :/ Friskvård/SPA sist och då arbetade vi med grupparbetet. Är med Therese Julia och Emma, hehe (: Hoppas de blir bra ! :)

efter skolan åkte jag till Ställdalen och städade vid farfar, tjänade 200:-, en marabou choklad och så bjöd han på ost och kex :) Har världens bääääästa farfar ((((: Efter de så gick jag hem till Kimmy och var med han och Erika :) KulKul :) Åkte med tåget kl 7 och nu sitter jag hemma i lägenheten.. (20.55) Fryser medans man kollar på TV och bloggar lite samt FB (:


:DDD

Mys kläder idag.. Med uppsatt äckligt hår :)


Jaaa jag har kort hår så när jag sätter upp de så måste jag ha hårnålar..

Bilder från när jag var med sanna denna vecka :)))



VILL HA IGEN!!! Är sugen.... :(((

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det mitt linne?

2011-01-19 @ 21:17:42
Postat av: Sanna

snor bilderna babeeeee

2011-01-19 @ 21:48:48
URL: http://sannahiltunen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0