Sitter på tåget på G hemåt!

Jahapp nu sitter man på tåget på väg hem, få se om älsklingen min ringer snart så man får svar på om man kan gå hem till honom och vara med hans mamma under tiden man väntar på att älsklingen och hans pappa ska komma hem (: helgen kommer bli toppen, de ska man se till :D Ska massera min älskling i helgen och öva lite, thihihihihi :* Har juh fått massage olja i julklapp så kan juh massera hemma, nu saknas de bara en massage bänk :) Få se om vi åker till Karlstad imorgon och firar Peter, beror på om Freddie orkar, för han har vart sjuk hela veckan :/ ♥

Aja, massagen idag var super! Min Alle Balle är toppen på att massera :* ♥


Några dagar gammal bild på mig&söötisen :* ♥

Kommentarer
Postat av: ahline!!!

du är bäst! :)<3 love u... saknar dig redan :(

2011-01-28 @ 21:51:24
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0