Ny design :)

Nu har jag fixat en ny design :) Amelie har gjort min heater för hon ville testa och jag tyckte den blev bra så använder den :)
I skolan idag så började vi halv 10 och hade matte sen lunch vid tio i 11 och efter de så var de SPA i 3 timmar! Vi fick börja på oljemassagen och de var kul och skönt ^^ Jag och min Balle jobba :* <3
Nu sitter jag hemma och ska göra mig i ordning lite senare :) Ska ut med Julia och Elvira idag och hennes 2 andra vänner :) Få se om Hanna hänger med senare oxå :)  Parrrrrrrrty :D Julia kanske sover vid mig inatt, mysigt :)
Imorgon blir de att Violeta kommer till mig på eftermiddagen, sen på kvällen tar vi bussen till Hällefors och då blir de nog lite fest oxå :)

Få se om helgen blir bra :) Tror iaf de :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0