Dag 1 - Presentera mig själv

Vem är jag? Hahhahahaha
Jag är en tjej som heter Sofia Einarsson Åminne och fyller 17 år den 16 maj. Jag bor i vanliga fall i den lilla hålan Kopparberg men eftersom jag går på Plusgymnasiet i Örebro och läser SPA friskvård och hälsa så har jag en egen lägenhet i Örebro. Jag har en pojkvän som heter Freddie och jag älskar honom och han är killen i mitt liv ! ♥ Jag älskar oxå mina vänner och min familj. Jag har träffat många nya och underbara filurer när jag började en ny skola, kan inte äns önskat mig bättre vänner. På min fritid.. Vafan gör jag då?.. Hmm.. på veckorna ruttnar jag bort, pluggar eller är med vänner/pojkvän, på helger så festar jag eller så umgås man bara med älsklingen och andra roliga filurer och bara njuter av livet :) Jag älskar att åka bort och speciellt till Thailand och till Finland !

Ja de var väl de lilla om mig, hahhahhahahaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0