Kommer inte klara engelskan..

Idag blev man väckt av att min mobil ringde och de stod okänt, jag svarade och de var mamsen :DD Blev jätte glad fast var skit trött, hon ringde 5 minuter innan min klocka skulle ringa ^^ Aja, vi pratade en stund och sen hoppade jag in i duschen, gjorde mig iordning och gick till skolan. Vi hade först naturkunskap --> Lunch --> Svenska --> Data --> Engelska... Asso vafan vi fick reda på en jävla engelska grej vi ska göra... Läsa ut en bok på några veckor nu på engelska och vi ska dela in boken i 5 delar så när man har läst en del ska man skriva en "log" på 100-300 ord varje gång... Sen v.7 när boken ska vara klar så ska vi prata muntligt inför klassen om boken i 10 min!!!! Fast alla tyckte de var för mkt så vi fick ett minimum på 5 min.. men ändå.. skiiiiiiiiiit mkt.... Aja.. Suger på engelska men vi får väl se hur de går...


Dagens.... Tröjan ser ut som en kläning på bilden xD

Alle ville att jag skulle lägga upp denna äckliga bild o;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0