Dag 13 - Den här veckan

Skriver om hela lovet då :)
Fredagen: Romme hela dagen sen när man kom hem åkte man till älsklingen och hans syster och hennes dotter var hemma vid han på besök så vi var med dom :)
Lördagen: Slappade på dagen men älsklingen sen åkte vi hem till mig och åt och sen kom Kim och hämtade oss (: Vi åkte lite med han i bilen sen åkte vi med Jimmy och Anna och då satt vi fast i en snöhög i en timme! Sen kom Jimmys mamma och drog ut oss som tog ca 20 min ^^
Söndagen: Jag älsklingen mamma pappa farfar mormor morfar och peters familj var hemma vid syrran eftersom hon fyllde 20! :)
Måndagen: Älsklingen åkte skridskor och sen umgicks vi med andra vänner tror ja ^^
Tisdagen: Jag och Freddie tänkte åka skridskor men mina passade inte så han åkte utan mig så gick jag hem till honom och tvättade o så :) Sen var vi med massa och tänkte äta pizza och kolla på film, men blev ingen pizza för vi bestälde försent så dom hade stängt så blev bara film :)
Onsdagen: Jag och Freddie åkte till Örebro och umgicks med Hanna, Ahline, Ella, Sara och Alex :) Sen sov alla kvar :)
Torsdagen: Jag och Freddie gick på stan en stund, jag köpte en tröja och ett par jenas på HM sen tog vi tåget hem :) Vi sov hos mig den dagen och Kim, Jocke och Johan kom en stund på natten :) Och jag o Freddie kollade på 3 filmer :)
Fredagen: Freddie åkte skridskor nästan hela dagen medans jag var vid han, sen på kvällen var vi med några st :)
Lördagen: Vi var i örebro hela dagen, jag handlade 2 par skor :) Sen var vi och hade myspys hemma vid freddies syster :) Vi kom hem halv 12 på natten så vi gjorde inget efter de (:
Idag: Jag och älsklingen vaknade vid 12 och vid halv 3 åkte vi till kopparberg och han åkte skridskor med Amandus och Johan (: Jag satt och drack varm choklad :))) Sen när vi kom hem vid 4 tiden så åt vi sen kom mormor och morfar och hämtade mig och åkte till örebro, vi gick ut och åt och nu sitter jag och kollar på Solsidan :)


Skorna jag köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0