gymmet nästa?!

Till anonym kommentar på "ny design & header" -Tack! Men du får gärna säga vem du är så man vet vem man ska fråga om man behöver hjälp ;)

~ Hej på er! Nyss kommit hem igen, i skolan gjorde jag två ansiktskurer ist fär att ge en och få en. Därefter åt jag i matsalen, helt OK! tog 12 tåget hem till kopparberg för att städa vid farfar, tog lite längre tid än en timme denna gång för vi småpratade ganska mycket så jag skulle slippa gå till tåget tidigare och slippa stå o vänta på det! hihi... Tåget kom 15.12, åkte med den hem o nu är jag i lägenheten och ska försöka lyfta på rumpan och palla mig till gymmet. Pusss♥

tåg fika haha..
fick av farfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0