ni som inte har testat paddla kajak, ni borde göra de :D

Åååååh vilken dag.. är helt slut i armarna hihi.. Dagen började med idrott med samarbetsövningar och en lek, kul vare tyckte jag! :) Sen vare dags att paddla kajak! Fyfan vad kul de var :D hihi.. svårt till en början och jobbigt plus att de spöregna så vi hade inte ens tur med vädret :c man fick inte ha skor på sig i kajaken för att de kunde bli blött, fötterna var de ända torra på mig :c och ett minne till för livet blev att jag lotta ahline och hanna höll varann i händerna och tillslut hoppade vi i svartån vattnet från bryggan, jävlar vad kallt och de var inte kul att sitta på bussen hem sen kan ja lova :c
vattnet i svartån är inte fräscht :c



dom två första bilderna är från min dåliga mobil kamera och sista bilden är från ahlines blogg som ni ser! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0