Långt inlägg...

Förlåt att jag inte bloggat sen i fredags men när jag kom hem från skolan så var jag hemma med mamma, syrran och peter. Sen gick ja ut o mötte elvira sötnos och direkt efter de så gick jag till resecentrum och mötte mitt hjärta. Vi åkte bussen hem till mig och slappade en bra stund på kvällen innan vi åkte till violeta o satt vid henne och pratade massa och hade de skoj :) när vi kom hem på natten så la vi oss o sov. Vi vaknade nästa morgon halv 2 på dagen, vi gjorde ingenting verkligen förutom att vi gick upp på stan och köpte lite mat så vi lagade en wook SKIT GOTT :D en var de arn på tvn som vi satt o kollade på o hade de mys :) När vi vaknade upp idag av alarmet kl 10 så gjorde vi oss iornong och åkte till IKEA och affärer som finns där ute :) både ja o freddie fick med oss saker hem. Aja, nu har han åkt hem och jag sitter o kollar på tv.
Mååååste bara säga oxå att mitt hjärta hade med sig en sak han hade köpt till mig :* en jätte skön o fin jacka :* ♥

haha, jag o freddie har ätit naturgodis hela helgen och vissa av hans favorit nötter var tomma och han blev så arg ^^ hihi, så han ville att jag skulle ta kort o lägga upp de här ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0