Mysig fredag kväll!

Godkväll på er! en regnig freda kväll är de vad de är just nu.. jag och mamma har vart på IKEA och sånt idag och vid 3 tiden kom älsklingen och hämtade mig så var vi på Marieberg några timmar och vi shoppade lite, men som sagt så var de hjärtat mitt som skulle shoppa så jag handlade bara 3 ringar! Och för hjärtat blev de ett par SKIT SNYGGA jeans , en tröja, en skjorta, 3 st kallingar, ett skärp och så blev jag bjuden på mat :* Gullig pöjk jag har :* ♥ Mamma och pappa kom och hämtade oss sen, vi fixade lite med lägenheten och sedan var vi ute och åt på effesos :D älska! Jag tog en plankstek med oxfilé (a) asssssagott! så nu sitter vi i lägenheten och kollar på film och myser! imorgon blire ställdalen.


@google
Plankstek♥


nudlar och kyckling inne på marieberg :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0