I'm home..

Jaha nu har man åkt nästan 70 mil i bil idag för att komma hem.. riktig lång bil resa var de allt.. Och jag saknar mina änglar så jävla mycket och fick tårar i ögonen utav deras kommentarer här på bloggen... :( fan vad tråkigt de var att åka där ifrån.. men hoppas på att komma tillbaka till jul och ha med mig mitt hjärta då♥
Men hotellet i Umeå var skit fint, jag bodde på högsta våningen med utsikt över havsviken där så ;) Frukosten var skit bra och jag o mamma var ute o shoppade ett tag på förmiddagen medans pappa var o jobbade, så blev en tröja från MQ, en stickad tröja från HM och så köpte mamma en höst jacka och torr shampoo till mig :)) men nu är jag iaf hemma och imorgon får ja se vad som händer!


My angels ♥





Kommentarer
Postat av: krissoo

Puss på dig Sofia <3 saknar dig :/ <3

2011-08-09 @ 01:03:48
Postat av: marii

får tårar i ögonen bara jag ser på bilder av oss...:(( älskar dejjj <3 hoppas du haari braa! <3

2011-08-09 @ 10:27:39
Postat av: Jessiiiica

Tu MÅST koma tibaak på juul!! :( saknar dig! <3

2011-08-09 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0