Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en LÅNG dag i Örebro. Packat ihop nästan allting i min gamla lägenhet. både kastat, gett till myrorna och tagit med till den nya så det har vart fullt upp! Så mamma pappa och jag var på IKEA idag och handlade en garderob till mig, en hallbyrå och en TVbänk och självklart smått och plock! Så nu är jag helt slut i kroppen plus att jag körde hem i spöregn.. aja. Det BÄSTA idag var iaf när mamma hade ställt bilen utanför min gamla lägenhet, så hade hon ställt bilen framför en restaurang så hade en jävla blatte satt en lapp på våran bil, ni ska få se bild ;D HAHHAHA


HAHAHHAHAHAHAH söt,



Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha xD

2011-08-15 @ 21:41:54
URL: http://ahminne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0