En dag med mitt ♥

Sorry för dålig uppdatering men jag har haft en toppen dag! :D Jag och hjärtat vaknade vid halv 11, vi gjorde oss iordning och sen åkte vi hem till mig för att pappas Kusin från USA kom och hälsade på och hennes mamma och pappa oxå. Så jenny o peter kom oxå till oss :) Blev 2 goda pajer oså. Sen körde jag hem till hjärtat, han var nog lite rädd i baksätet ;D Hehhe nejdå :)) Aja, sen vid halv 8 så skjutsade Freddies pappa ner oss på byn för Freddie skulle bjuda mig på restaurang , jätte god mat verkling :* så de blev fläskfilé med potatisgratäng , sås och sallad :)) Kaffe och kaka efter de och massa mys o prat där inne, de var toppen! ♥ Så nu sitter jag och hjärtat hemma vid han och har de mys! :)) ♥



en bild som hjärtat har på datan , från Thailand 2010-2011 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0