Dagen, kanot blev de idag, inte kajak.

Jag överlevde dagen! hihi.. den började dåligt eftersom bussjäveln åkte förbi mig bara för den var överfull.. så gick en jävla omväg och visste inte nå vart jag skulle.. bra jag är, tillslut såg jag en skylt de stod "risbergska skolan 1.2" då visste jag iaf vilket håll jag skulle åt.. men sen såg jag att en busshållsplats som bussen skulle vara på om 2 min så stod o väntade på den och de var en jävla tur att jag gjorde hihi! jag kom iaf fram efter att en lärare fick möta mig! Så när jag kom till min underbara klass så började vi paddla kanot! (sa ju kajak men tog fel dag.. hihi) sen lekar med SPA11 så vi fick lära känna dom oxå :)

Så nu sitter jag hemma i lägenheten helt själv och har precis duschat och gjort mig lite i ordning! Kanske blir ut med elvira på en fika senare! hihi, skojsigt♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0