dag 6 – typ av killar jag faller för

asso helt seriöst så vet jag inte.. ingen i hela världen är perfekt och när man funderar lite på sånt så kan man börja undra 'vad är perfekt?' det finns som sagt inte..

' självklart älskar jag min egen pojkvän och älskar hur han är. Alla bråkar och sånt i förhållanden men bara de inte blir för mkt hela tiden, de ska absolut inte bara bestå av bråk..
' jag vill inte bara att det är mys (faktiskt). älskar när Freddie skämtar med mig, om mig. Även fast jag inte alltid visar att jag blir glad.. Men en puss & kram är aldrig fel att få då&då överraskande. Men vill självklart att en pojkvän inte ska bli annorlunda bland vänner när man är med eller skämmas för en. Men ska kunna vara sig själv med killens närhet , man ska känna sig trygg och kunna vara lycklig med honom.♥
' jaa.. de var väl de vanliga, sen vet jag inte vad jag ska skriva mer förutom att de måste kännas rätt.. man ska absolut inte bara gå på utseende.'

'men kom ihåg... alla vi människor är unika

gammal bild♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0